Tisdag

Kan ni tänka er? Bloggande två dagar på rad =)

Har haft en alldeles jättemysig morgon. Gick först en liten promenad och handlade bullar och pålägg och sen vidare hem till Jenny, Daniel och Maja där vi åt en supergod frukost! Och där en liten Maja-Mys somnade i min famn!
De skulle iväg till BVC med Maja, så de gick dit och jag gick hem. Trodde det var träning idag klockan tolv men tji fick jag. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp min dag =)
Katterna är i alla fall ute på balkongen och myser nu. Det är rätt varmt ute idag, riktigt härligt väder!
Ska nog passa på att tvätta mina fönster idag, det behövs verkligen. Smuts på utsidan och kattnosar och tassar på insidan =)

Ni undrar säkert hur det är med min tand/kind idag. Jag som tyckte att jag var svullen i kinden igår, det är ju inget mot hur jag ser ut idag. Ser ut lite som en hamster =) Men det gör i alla fall inte lika ont längre. Det värsta är att jag har ett stygn precis vid den bakre kindtanden så att det känns som om jag har något som sitter fast i tanden hela tiden. Något irriterande måste jag säga.
Jag tänkte jag skulle ta ett foto på mig själv så ni fick se hur jag ser ut men trist nog tog batterierna slut. Typiskt! ;o)

Kommentarer
Postat av: jessika

o vi längtar tills vi ska till dej!! nu fick jag en bild... att det hänger kattnosar och tassar på dina fönster, en ugly bild måste jag säga, så åtgärda det innan middan:)



mycke synd att det inte blev nån bild av din hamsterkind, synd du inte drog ut bägge samtidigt, då hade ja kört o tittat på dej

tusen kramar

2009-03-31 @ 13:25:42
Postat av: lsson

Så du ska bli faster igen:-))! Nu har jag också blivigt en bloggare.Kika gärna in!

2009-03-31 @ 20:25:03
URL: http://www.nogg.se/pudas tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0