Lång dag

Denna dagen har verkligen varit lång, men inte mig emot. Känns som om jag hunnit med hur mycket som helst.
Efter en dusch och lite fotofixande gick jag till Jenny och Daniel igen. Fick äran att passa Maja medans de plockade undan lite, städade och målade. Sötisen var på toppenhumör och skrattade hur mycket som helst. Hon är för go!

Ett svar på facebook gjorde mig lite extra glad =)

Nu är jag i alla fall hemma igen och tänkte krypa ner i soffan och koppla av lite. Måste ju försöka somna tidigt idag, imorgon är det jobbet som gäller igen. Ska jobba i sex dagar sen är jag ledig i två dagar igen så det känns inte alltför jobbigt =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har blivit utmanad ;-)

2009-03-31 @ 21:18:41
Postat av: jessikan

men att du blev sååå glad för att jag svarade dej på facebook!!eller?? hahaha:)kramis





2009-04-01 @ 08:01:19
URL: http://www.nogg.se/jessikanallt
Postat av: Lotta

Skönt att ha dig tillbaka här Elin :)

2009-04-01 @ 19:35:00
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0