30 juni

Jag håller på att dö av värmeslag...
Inte nog med att det är bastu på jobbet hela dagarna, idag är det dessutom bastu hemma vid denna tiden...
Lite mer regn hade gjort susen!
Förstår inte hur jag ska kunna sova i denna värmen?!..eller ensam för den delen...

Jag är fortfarande proppmätt efter middagen med Mette idag. Hon gjorde sin tacopaj till mig och den var grymt god!!
Tack så mycket =) Saknar dej på jobbet ju!

Lite bilder från söndagen i Västra Hamnen. Vi åt frukost i solen på Espresso House. Härligt!
Träffade Anna och Henrik och njöt i solen vid vattnet i nån timme =) Nice!

    



  

Kommentarer
Postat av: mette

tack :) saknar dig också!

2009-07-02 @ 09:52:16
Postat av: jessikan

Hmmm... menar du den nionde? Jag vet inte riktigt än för patriks föräldrar har fått biljetter till fredriksdalsteatern av oss o ska gå den kvällen. och eventuellt ska Patrik hämta och lämna dom eftersom Monica har svårt o gå. Men hör av mej!! Kramis

2009-07-02 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0