Lördagkväll

En dålig film men väldigt god middag. Det kan sammanfatta min kväll!
Såg Duplicity med Julia Roberts och Clive Owen och med så bra skådespelare tror man ju att filmen ska vara bra....men icke! Så den är ingen jag rekommenderar...
Det blev i alla fall en god middag på Steakhouse på Lilla Torg! Sista tåget hem gick tjugo i elva så nu är jag hemma igen. Ska alldeles snart gå och lägga mig. Ska äntligen få träffa Maja igen imorgon!

Det känns bra nu...alldeles för bra...
det är nästan som att man bara väntar på att det ska gå fel...för det har det ju alltid gjort tidigare...gått fel...
Men jag gör som Tina sa igår, jag lever i nuet.
Just nu känns detta hur bra som helst och skulle det skita sig nästa vecka så har jag i alla fall mått bra nu....
Vi ska ses imorgon igen och jag känner en riktig längtan....efter dig
Vad som än händer är jag glad att du fått mig att känna riktig lycka och längtan igen....
...det var på tok för länge sen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0