Snabbvisit

Anna klagade lite på att jag inte skrivit här på länge
Jag svarade att jag inte har så mycket roligt att skriva om just nu så det hade mest blivit ett lite smått deprimerande inlägg.
Det gör inget, svarade hon. Så....here we go.

Jag har förvandlats till en människa som jag inte tycker om. Jag är trött, gnällig, sur, irriterad, ledsen, arg....ja, ni fattar. Det hela blir inte bättre av att jag inte kan sova om nätterna heller. Fyra timmars sömn är allt jag får, sen ligger jag och vrider och vänder mig i sängen tills den där förbannade klockan ringer och det är dags att gå upp.
Förra veckan var katastrof. Jag i stort sett grät mig igenom hela veckan. Kunde inte ens vara på jobbet.
Jag tror det kallas ångest?!


Det känns i alla fall lite bättre nu, gråtattackerna kommer inte lika tätt. Men jag försöker komma på en lösning på alltihop. Tillbringar så mycket av min tid som möjligt i Annas nya lägenhet i Malmö. Dels för att det är en väldigt mysig lägenhet och dels för att få sällskap av käraste syster, som nuförtiden även är min allra bästaste kompis.

Förlåt till alla er som blivit utsatta för min grinighet de senaste veckorna. Det är inte er jag är arg på, det är mig själv och hela mitt liv för tillfället.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok.
Imorgon blir det frukost hemma hos Kikki med Jenny, Maja och Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0