Fredagen den 13

Här har ni den. Min nya bil!!



I´m loving it! =)

Ännu en vecka är avklarad. Ännu en helg är här. Och jag är ledig!
Ska köra upp till Åhus imorgon så fort jag har vaknat. Mamma är där hos vänner till familjen så jag ska också dit och mysa och koppla av lite. Ska bli härligt!
Ikväll ser jag fram emot en mysig hemmakväll själv. Lite god mat i soffan, lite broderi, lite tv, lite glass och maränger och mycket mys med Selma och Alfons!

Lite bilder från jobbet idag. Äntligen var det fint väder och snö så jag klättrade upp i ett av våra torn (ca 25m högt!) och tog lite foto. Vacker utsikt!



Suggstallarna. Till höger har vi sin- och betäckningsavdelning och till vänster (längst bort) grisningsavdelning och tillväxtstallar.



Slaktsvinsstallarna. Sex av de i alla fall. De tre minsta syns inte här



Gårdsplanen. Här syns också vår halmpanna och halmlada.



Runt om gården, bara vacker natur.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att komma iväg lite! Hoppas att du får mysiga dagar & Glad Alla Hjärtans på dig gumman!

2009-02-14 @ 15:36:46
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Kikki

Snygg bilen var!!

2009-02-14 @ 18:21:58
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0