.

En människa har bestämt sig för att lämna oss
Nu skulle jag vilja vara som min syster som kan uttrycka sig så oerhört bra i ord att man förstår precis vad hon menar. För det här berör.
En människa som man har träffat, som man har hört så mycket om, med en familj som verkligen älskade henne.
Ändå bestämmer hon sig för att hon inte vill vara kvar.... i detta livet.
En människa i min ålder....

Det här kan man inte förstå.....det kan nog ingen människa....
Mina tankar går ut till hennes familj och framförallt till dej 


...och med ens känns ens egna bekymmer väldigt, väldigt små

Kommentarer
Postat av: Anna

Ofattbart och ändå verklighet. Det vill inte riktigt sjunka in.

2009-02-18 @ 13:30:22
URL: http://annapanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0