Långfredag

Det har verkligen varit en jättelång dag idag. För min del började den redan klockan fem imorse när klockan ringde och det var dags att åka till jobbet. Vi jobbade på bra så jag var hemma redan vid ett. Skönt!
Strålande sol utanför fönstret så jag var väldigt sugen på att åka ner till Malmö och mysa i pappas trädgård. Men eftersom jag ska ner dit imorgon kände jag att det var lite onödigt att köra idag också. Istället tog jag mig en tupplur! Sov i lite över en timme sen började jag fixa här hemma. Tömde balkonglådorna på gammal jord och lastade in de i bilen. De ska rustas upp imorgon. Sen ska där i blommor nästa vecka.
Planterade om de resterande blommorna så nu har alla fått ny jord. Kände mig en aning rastlös så jag började baka. Så nu har jag jättemycket kakor att ta med imorgon =)

Jessika och Patrik var här igårkväll och åt middag med mig. Ja. och Felix såklart! Han hade blivit så stor och trots att han var lite ledsen fick jag se några leenden också. Så söt! =)  Fick en jättefin påsk-present av de också. Ska ta foto imorgon så ni får se =) Det var en mysig kväll!

Mina ögon går i kors så trots att det är långfredag och jag är ledig imorgon så tänker jag gå och lägga mig nu.


Återigen saknar jag någon att hålla om
och någon som kan hålla om mig

Kommentarer
Postat av: tinaina

Gud så gott med kakor...mums. Å Elin, fast det är svårt att inse ibland så hur dumt o urtjatat det nu än är så kommer de var sin påg till oss när vi minst annar det. Vi får väl bara lära oss hur vi ska stå ut undertiden...

2009-04-11 @ 17:41:50
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Postat av: jessikan

lite skoj ändå att ögonen gick i kors på dej just på långfredan. kramis kramis

2009-04-12 @ 13:04:24
Postat av: Jessikan

Grattis på fölsedan!!!

2009-04-17 @ 07:50:09
Postat av: Veronika

Hej du! Grattis på födelsedagen! Ska bli kul att ses imorgon! :o) Kram kram

2009-04-17 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0