En ledig dag

Jag glömde ställa klockan imorse. Brukar alltid göra det trots att jag är ledig, mest för att jag inte ska sova alldeles för mycket och vara hur seg som helst under dagen. Men igårkväll var jag så trött så jag råkade somna innan jag hann ställa klockan. Så idag vaknade jag och var supertrött, efter nästan 10 timmars sömn. Jag var dessutom arg och allmänt grinig. Låg kvar i sängen och mös med katterna och tänkte på hur man bara kan sluta höra av sig sådär....
Efter en stund plingade det till i mobilen, ett sms från Jenny och Daniel som undrade om vi skulle frukosta ihop. Klart, tänkte jag. En stund hos de och lite gos med Maja får en alltid på lite bättre humör!
Nu är jag i alla fall hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Huvudet värker och jag är dödstrött så jag funderar på om jag skulle sova en stund till. Det tar dock lite emot , eftersom solen lyser utanför fönstret. Men så får det nog bli, sätta igång en film och vila lite i soffan.

Ikväll kommer Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0