1 april

Nu är man tillbaka i vardagen igen, vilket resulterar i mindre tid att sitta vid datorn.
Det har varit en bra dag på jobbet idag, vi hann i alla fall med det vi skulle. Sen att min svullna kind gjorde att jag v$arken kunde ha mina hörselkåpor eller mitt munskydd, det är en annan femma.
Det blev ett träningspass idag också, så nu kan jag vara trött med gott samvete. Sov inte speciellt bra inatt. Det är något (någon?) som tar upp mina tankar och drömmar. Vaknade en gång i timmen hela natten. Hoppas verkligen jag får sova bättre inatt.

Sitter just nu och myser i soffan med en stor kopp varm choklad och tittar på Grey´s.
Bara en sak jag undrar: varför blir det alltid äckligt skinn på chokladen??

Kommentarer
Postat av: Kikki

du värmer mjölken för länge om det blir skinn på den!

2009-04-02 @ 09:46:26
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0