Härliga dag!

Idag är jag på gott humör!
Och det på grund av en mängd olika anledningar :

1.


Jag hade en jättetrevlig kväll med systeryster och hennes kompisar igårkväll. Landade till slut på KB!
På hemvägen var vi två personer men bara en cykel. Och jag och min stackars cykel fick kämpandes skjutsa Anna hem. Men vad gör man inte för älskade syster?! ♥

2.

Ur mina datorhögtalare kommer ljuva toner! =) Brett Dennen - Darlin´ do not fear. En låt som alltid får mig på gott humör.

3.

Fick ytterligare två säsonger av One Tree Hill av bonusbrorsan igår, så nu har jag något att kolla på när jag bygger pussel =)
   
4.

Ikväll kommer Jenny, Daniel, Maja och Anna J hit och äter tacos med mig. Det kommer bli en mysig kväll med dessa härliga människorna!! ♥

5.
                                                                                     
Det plingade mycket i min mobil igårkväll/inatt! ;)

6.

Och sist men inte minst, solen strålar utanför fönstret!


DET KOMMER BLI EN BRA DAG!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0