Finfint besök!

Nyss hemkommen från ännu ett larm på jobbet. Det är skönt att min larmvecka tar slut imorgon. Ska bli härligt att få vara hemma på kvällarna istället för att tillbringa dom i bilen på väg till jobb. Det har blivit för mycket av det den här veckan. Hoppas  på en lugnare larmvecka nästa gång.

Jag ordnade det bra för mig med middagen idag =). Frågade Pelle om han inte kunde bjuda mig på en pizza. Han var inte svår att övertala så efter ca en halvtimme satt vi och åt hemma hos mig. Perfekt!
Sen ringde Jenny och Daniel. De var ute och körde lite, så dom kom upp en runda med Maja. Hon är så fruktansvärt söt med sina mysiga bulliga kinder! =)

Strax innan åtta satt jag och laddade inför en kväll framför tv:n och Idol. Tänkte att det var ju skönt att slippa få några larm såhär sista dagen på larmveckan. Det skulle jag inte ha tänkt, för det dröjde inte mer än 10 minuter innan mobilen plingade till och det var dags att sätta sig i bilen igen.

Så, där har ni min kväll! =) Nu är det sängen som gäller, måste ju vara pigg imorgonkväll. Då blir det PARTY i Landskrona!

      
                     Maja bara 22 timmar gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0