Fest-helg

Det finns ett ord som sammanfattar min helg väldigt bra. Fest, fest, fest!
Det var visserligen tre ord, men dock samma =)
I fredags blev det utgång i Landskrona med Tina, Lotta och Angelica. Det blev vacker (?) karaoke-sång av mig och Lotta. Nästa gång får vi ta en annan låt som vi kan lite bättre! haha!
Och det var ju lite lustigt att din bög-kille var kompis med min ta hand om-kille. Vilket sammanträffande!! Kanske en dubbeldejt nångång?! HAHAHAHA
Igår var det kräftskiva hos Anna i Malmö. Där hade jag kameran med så det blev lite foton. Lägger in dom här imorgon, ögonen börjar gå i kors nu så jag ska krypa ner i sängen och förbereda mig för ytterligare en jobbevecka. Varför känns det alltid som att helgerna borde vara åtminstone en dag till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0