pissedag

Suck...
Vilken dag detta har varit. Jag har gått som en zombie hela dagen, trött som tusan och med en huvudvärk som inte riktigt velat försvinna.
Gick en timme tidigare från jobbet och körde ner till pappa. Det blev ingen linedance idag heller, orkade helt enkelt inte. Följde med pappa och hämtade deras nya bil. SKITsnygg!!

Är sååå avundsjuk!! Vill också ha!!

Dagen blev bättre framåt kvällen, när lillebror ställde sig och stekte pannkakor till mig!!

Förresten, min bil är inne på verkstan igen. Avgassystemet krånglade igen. Men fick låna en "jättefin" mazda. =) Aja, den funkar i alla fall. Nu hoppas jag bara på att det inte kostar alldeles för mycket....

God natt

Kommentarer
Postat av: jessikan

tyckte att de va bra att dagen blev bättre på kvällen...



ha de gott fislisa så ses vi på måndag, förresten vet du att jag slutar den 31e! känns väldigt dubbelt!! Kommer sakna suggorna o smågrisarna o dej o frukosten o alltihop!!

2008-10-09 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0