Slagen hjälte

inte jag alltså...nä, utan i min säng ligger nu världens gulligaste och sover. Se själva =)



Först läste vi Den lilla sjöjungfrun, den enda barnboken jag hade hemma. Både han och jag tröttnade så vi släckte lampan och jag började berätta en saga istället. När sagan var slut och vi låg och försökte somna sa Alvin : "Mamma har en bebis i magen". Det var vad han låg och tänkte på. Mys. Anna frågade: "Vad vill du helst ha, en lillasyster eller en lillebror?". "En lillasyster", svarade Alvin. "Jag ska bli storebror". Sen förklarade han för mig och Anna att bebisen fortfarande är kvar i mammas mage och att man inte kan öppna den (magen alltså). Han är för gullig! =)
Hela lägenheten är full av folk och det är härligt. På soffan ligger Malin och sover, i sängen Alvin och på madrass i sovrummet ligger Anna. Bara jag som ska gå och lägga mig också, men jag var bara tvungen att äta en macka först. Har inte hunnit med att äta nån middag idag. Det har varit fullt upp!

Både Anna och jag har värsta träningsvärken idag. Trodde faktiskt att den skulle vara värre än vad den är. Jag har i alla fall kunnat gå i trappor idag, även om det har stramat lite väl mycket i låren =) Då känns det att man jobbade hårt!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen. Får se om jag får plats =)
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Elin! Vilken härlig bild. Hopppas allt är bra med dig. När var det vi kunde komma och hälsa på dig på jobbet?

Kram

2008-10-24 @ 07:49:09
Postat av: Lotta

Åh vilken härlig bild.. Så gulligt att han berättade för er att man inte kan öppna magen.. bara så att ni vet likson.. Naw :)

2008-10-25 @ 00:05:34
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0