Ledig dag

jag ligger hemma i soffan hos älskade syster. vaknade och var så kissnödig att jag var tvungen att gå ner på toa, sen orkade jag inte gå upp för trappan igen så jag la mig i soffan.
Anna har tur som inte är kissnödig och måste gå upp ur sängen =)

Igår var en bra dag. Först besök på jobbet som gjorde att man återigen fick lite inspiration (ytterst lite dock, men det kan nog bli bättre). Fick sen skjuts ner till Malmö av Daniel, tog min cykel på stationen och cyklade sen mot Malin. Anna var på väg dit för att hämta sin cykel. Ett snabbt stopp på McDonald´s så jag fick i mig två cheeseburgare och sen mot träningen. Älskade Bodypump, som jag har saknat det!! Tog i rätt hårt igår så det känns lite i ben och bröst idag. Inte så farligt än, men det lär nog bli värre under dagen. Får se hur det går för mig att ta mig uppför mina trappor när jag kommer hem ikväll =)

På hemvägen cyklade vi inom Maxi och handlade mat till kvällen. Det blev kotlett med klyftpotatis och svampsås. Nästan en gourmet-middag faktiskt! =) Jättegott var det i alla fall!
Sen blev det tv hela kvällen. Bonde söker fru, Grey´s Anatomy och nånstans i Världens härligaste män somnade jag på soffan. Fram till Anna började skrika på mig att jag skulle gå upp och  borsta tänderna =)

Nu känner jag att jag är lite rastlös, därav det här detaljerade inlägget av min onsdag.
Idag ska vi ut på stan och handla skor. Det är dagens uppdrag =) Tänkte jag skulle kolla på nya jeans också, det behöver jag verkligen. Såhär precis i slutet av månaden har man ju inte jättemycket pengar kvar. Som tur är har jag ju mitt kuvert hemma som en liten backup och där jag har jag lånat lite pengar till idag =)

Min lunchdate.....ja, det blev det inte så mycket av.  Trist...får väl se om det blir av nångång. Jag orkar inte ta tag i det igen, känner mig ju hur efterhängsen som helst. Det är upp till dig nu.....

Nu ska jag inta ryggläge i soffan (fast det har jag ju redan gjort!) och läsa lite i min bok!
Hoppas ni får en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0