Geisha

Jag har fått dille på Geisha-choklad. Sitter och äter det nu när jag egentligen borde gå ut i köket och göra mig riktig middag. Dessutom borde jag städa färdigt också. Jag är expert på att bara städa halva lägenheten, och sen står dammsugaren kvar i flera dagar innan jag tar resten. Men vid det laget är första halva redan skitig igen....Det blir liksom lite av en ond cirkel...om jag inte skärper mig idag, för en gångs skull!

yes, jag lyckades stänga igen godispåsen!! Så det blir lite kvar till på lördag. Då kommer pappa, Anna och Anton hit och spelar Buzz med mig!
Nu tar jag mig ut i köket. Idag är jag sugen på pommes med grillkrydda och ketchup! =) Gott! Får se om jag hittar något i frysen som jag kan ha till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0