Änglavakt

Jag vet att jag har sagt till dig att du får resa var du vill i hela världen, bara du kommer hem levande igen. Låter hemskt egentligen, att döden skulle kunna vara ett alternativ, men så är det när man har en vän som är soldat i Afganistan.
Och idag var det nära.....jag vill inte ens avsluta den meningen, den tanken. Änglavakt, det hoppas jag verkligen att du fortsätter att ha. Eller det bästa av allt, att du kommer på att här hemma är nog rätt bra ändå. Men jag känner dig och du kommer inte ändra uppfattning.
Fast jag hade väldigt gärna sett att du blir hemma!
För jag vill ha min vän kvar


 


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Ja, att han inte fattar att han ska stanna hemma i Sverige... Vi får se till och övertala honom på nån j*vla vänster när han kommer hem.Vill heller inte förlora honom =( Hoppas vi ses snart igen vännen, kraaam

2008-10-31 @ 21:53:56
Postat av: Jenny

Jag håller med...det är otäckt att tänka på vad som kunde hänt. Snacka om att ha marginalerna på sin sida. Så måste det fortsätta vara. Kram vännen

2008-11-01 @ 21:20:14
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0