Fredagsmys!

Just nu sitter Pelle på ett plan på väg tillbaka till kära Skåneland. Ska bli skönt att ha dej hemma ett tag, så man slipper oroa sig så mycket!!

Det här köpte jag på stan idag:

En massa ljus, liten ljusbricka och naturligtvis lite grön mossa som nu ligger så fint i adventsljusstaken.

      

Hittade nya träningsbyxor och en gosig tröja

 

När jag kom tillbaka till Kävlinge gick jag inom byn och köpte tomten och snögubben som jag sett i skyltfönstret förra veckan. Söta va? =)

     

Och sen slänger jag in en bild på hur mysigt det är i mitt vardagsrum nu när stjärnan är upphängd!
Gud, va jag älskar den här årstiden!! Mys!

   

Nu sitter jag här i soffan och äter soppa ur en jättestor kopp.
Sen ska jag hem till Jenny, Daniel och Maja en stund, innan jag ska köra Pelle till Örtofta.
Ha en mysig fredagkväll!

Och du....jag sa ju till dig att springa nån annanstans..

Kommentarer
Postat av: Kikki

vilken mysig tröja!!!

2008-11-28 @ 19:13:23
Postat av: tinaina

gud såå mysigt du har det....

2008-11-28 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0