Torsdag

Jag vägrar dras ner i den igen.....ensamheten....jag vägrar
Därför har jag de senaste dagarna försökt att hålla mig så sysselsatt som möjligt, dvs varit hemma så lite som möjligt. Mest bara kommit hem för att titta på tv och sen somna direkt. Allt för att slippa behöva sitta själv i en tom lägenhet.

En längtan efter något mer....den tycks aldrig riktigt försvinna...

Hoppas inte på för mycket, så blir du inte besviken
Men hur låter man bli att hoppas??


Har i alla fall träffat världens bästa Alvin idag. Och som vanligt har han lärt sig en massa nya tuffa saker, som t.ex att hoppa på ett ben!! När bilen vi lekte med rullade in i andra rummet sa han till mig att jag skulle gå och hämta den, för han hade röd gubbe och fick inte gå. Jag däremot hade grön gubbe, så jag skulle hämta den =)
Kan man annat än älska denna underbara varelse?


Kommentarer
Postat av: Anna

haha naaw, sa han det? Han är för rolig. Imorgon ska vi ha myskväll utan någon som helst längtan om något annat, tycker jag. See you in the morning!

2008-11-20 @ 23:42:34
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: kikki

smart kille.....:)

2008-11-22 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0