Snart vinter

Jag är alldeles för rädd för ett nej
att jag knappt vågar chansa på ett ja

Men som en kär vän sa till mig, vad har jag att förlora?
Kanske mitt hjärta....än en gång

Nä, ruska upp dig Elin. Skärp dig!!
Du kommer ju aldrig nånstans om du ska tänka såhär hela tiden.

Så imorgon ringer jag ett samtal...sen vet jag.

För övrigt så har det kommit flera hagelskurar under dagen.
Vintern är på gång
Men jag är beredd, för nu hänger mina vinterjackor i hallen och mina älsklingsvinterskor finns också där.
Bara kom, vintern 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman jag hoppas att du har gjort samtalet idag=) Vad har du att förlora? Om du inte vågar chansa så får du kanske aldrig veta....:-) Du är en kär vän..kram

2008-11-21 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0