Mysig söndag

Det blev en bra dag idag till slut, trots huvudvärk och ovilja till att göra någonting imorse.
Pappa kom och hämtade mig och vi har fixat i trädgården, plockat äpplen och räfsat löv.



1.    2.    3.
Bild 1och 2: Pappa hade lite bekymmer att få ihop flyttlådan. Han skyllde på att det var för att den var från Hornbach, jag tror mer det beror på att han inte förstod bruksanvisningen. Som jag skrattade =)
Bild 3 och 4: Va ju tvungna att äta lite äpplen också

4.  5. 6.

 Bild 5: Det är inte lätt att vara kort i rocken =)
Bild 6: Pappa försöker se sur ut. Lyckas inte jättebra tycker jag.

På eftermiddagen hann vi till och med med en runda till mormor och morfar. Jag, Anna och mamma fick kaffe och god kaka där.
Tillbaka hem till pappa där det blev god middag, riktig söndagsmiddag. Pannbiffar med potatis, brunsås och gelé.
Efter en skön tågresa hem sitter jag nu åter i min soffa med myströja och pyjamasbyxor. Har just sett Ensam mamma söker. Är det konstigt att man känner sig ensam när nästan varenda program nuförtiden handlar om att hitta den stora kärleken....Även om man försöker att inte tänka på det finns det där så fort man startar tv:n.
Apropå tv, jag måste snart köpa mig en ny. Den gamle, som jag fick gratis av Pelle, börjar ge med sig nu, visar bara halva bilden ibland och stänger av sig själv. Lämpligt att julafton börjar närma sig, så kan man önska sig pengar  =) Tänkte passa på att köpa en platt-tv så jag äntligen kan få min myshörna i vardagsrummet.
Nu tillbaka till Starsky and Hutch.


Kommentarer
Postat av: jessikan

Mysigt ni hade de!! Läste fel först,de blev trots huvudvärk och olivolja.... Kramis

2008-11-03 @ 08:00:50
Postat av: Jenny

jag läste också det som olivolja! du får komma på besök snart, maja saknar dig :-) kram

2008-11-03 @ 11:20:31
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: veronika

Hej svej. Tack, tack. Ja visst är han söt :o) Det är helt okej :o) kramar

2008-11-03 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0