Till Kikki och Johan

Skulle berätta om hur min vecka varit, hur god middagen ute var igår och hur bra Emil Jensen och Sanna Persson var igår
....men sen läste jag Kikkis blogg och stora krokodiltårar föll på mina kinder.

Casper har åkt till katthimlen. Söta, vackra Casper
Jag och Casper var kompisar vet ni
När Kikki och Johan var utomlands förra året så passade jag alla tre misarna. Casper var den som var mest skygg så de första dagarna jag var där såg jag honom knappt. Sen vande han sig vid mig och mot slutet av veckan var vi bästa vänner. Han kom upp och la sig och gosade i min famn.
Världens finaste!
Casper är anledningen till att jag skaffade Alfons. Jag ville också ha en sån fin, ståtlig katt med massa mysig päls. Och med det lugnet Casper hade. Så snäll!
Minns sista gången jag såg honom. Då var han lurvig! Han hade fått stora tovor i pälsen så Kikki och Johan hade blivit tvungna att raka honom på magen och längs sidan. Han såg inte klok ut! =)
Men söt var han ändå, med sina stora bärnstensfärgade ögon.
Kommer sakna dig Casper!!





Kommentarer
Postat av: Kikki

Vår underbara Casper....

2008-11-15 @ 13:16:44
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0