Söndag

Jag har redan varit vaken i två timmar, men det är inte förrän nu som jag tagit mig upp ur sängen. Hämtade min Ipod och har legat och lyssnat på Emil Jensen i en timme. Och nu känns det bättre. Jag är i alla fall lite piggare nu.
Mamma har det lika kallt i sin lägenhet som jag har i min. Så nu sitter jag här med sjal över axlarna, en kopp varm te och mysig pyjamas på. Har till och med såndär riktig pyjamasskjorta på, ni vet sån som man hade när man va liten. Så himla mysigt!!

Idag ska jag iväg och köpa garn så att jag kan börja sticka mig en mysig halsduk. Så slipper jag frysa i vintern. Sen när den är färdig ska jag göra mig en poncho. Måste börja nånstans ju, för sen har jag lovat att sticka en jättegullig barntröja till Jenny och Daniel. Har dock en känsla av att Maja kommer vara för stor för den innan jag är färdig med den. Det får helt enkelt bli till nästa barn, för då har jag några år på mig att bli färdig!
Anna ville att jag skulle följa med henne på en lägenhetsvisning idag också så det tänkte jag göra. Jag har alltid tänkt att jag skulle gå på fler lägenhetsvisningar, inte för att jag tänker flytta (inte på ett tag i alla fall) utan mest för att se hur folk har det. Så kul att se hur folk inreder och man får ju alltid lite tips själv!

Snön ligger kvar på taken, himlen är klarblå och solen är på väg upp. Det kommer bli en bra dag idag!!
Och sist men absolut inte minst, ett stort tack till Anna och Micke för bamsekramarna via sms igårkväll!! Ni är för goa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0