Fint på balkongen!

Igårkväll var det klubbkväll på Make-up Store i Malmö. Jag, Anna och mamma var där! Jag köpte en himla massa, ögonskuggor, eyeliner, eyeprimer, rouge m.m, men man får ju passa på. Det var ju dessutom 20 % på allt. Det här sminket lär ju räcka i några år!!

Igårkväll körde jag hem till Bibbi (Pelles mamma) och hämtade hennes partytält. Oliver tar ju studenten på tisdag och ska ha festen i pappas trädgård. Ska bli kul! Och presenten har Anna och jag redan fixat =)

Nu är mina blommor på balkongen planterade. Det har jag ägnat morgonen åt! Såhär fint blev det:

        image85

Ska hämta en korgstol hemma hos pappa idag. Så jag kan sitta och riktigt mysa därute.

Kommentarer
Postat av: Kikki

sååå fiina färger!!

2008-05-30 @ 10:47:03
Postat av: tinaina

rosa o fint =0) kännde mig väldigt hemma när jag tittade på bilderna... =0)

2008-05-30 @ 23:27:41
URL: http://tinaina.blogg.se
Postat av: Anna

kul me blommor =)

2008-06-20 @ 14:05:14
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0