Empty

hade så mycket jag egentligen ville skriva men nu känner jag mig helt tom...

Jag saknar något....någon...

Vill uppleva kärleken igen, sådär som det var första gången.
Men kan det verkligen bli som första gången igen?
Jag hoppas verkligen det....annars vet jag inte om det är värt att satsa på något.

             

                                                Älskade vänner
                                  
       You mean the world to me
                          I don´t know what I would have done without you


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Hej vännen!!

Kärleken är bara runt om hörnan gumman... Man ska bara ta sig runt om hörnan med... Jag försöker också, det är kämpigt, men det ska gå.
Nu i sommar får vi ut och ragga och ha skoj. Vi kan väl ut och äta nån dag, och sen ut och dricka lite drinkar och lägga in stöten på alla vackra killar?! =)

Kraaam på dig

2008-05-19 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0