Thailand!

Har kommer en liten rapport fran Thailand!
Solen skiner, det ar ca 30 grader och vi ligger pa stranden hela dagarna!! :)
Lite avundsjuka maste ni val allt bli? :)
Har kommer det negativa, jag brande mig som tusan i sondags sa igar fick jag halla mig borta fran solen!
Men idag ar det battre sa I'm back in the game, haha!

Har last att det ar sno och kallt darhemma! Da kanns det ratt bra att vara har och bara ga i sarong och linne!
Igarkvall var stora shoppingkvallen for Anna och mig. Vi handlade och handlade och prutade och prutade!! Skoj!
Massa fina grejor kopte vi!

Jag saknar ju Selma och Alfons varenda minut, men jag vet att de blir val omhandertagna!
Har foto pa min kamera pa dom som jag tog precis innan vi akte, som jag tar fram och tittar pa ibland.
Saknar mina grisar pa jobbet ocksa!! Daniel, du lovade ju att lana Jennys blogg och skriva hur det gar, sa det tycker jag att du far gora!! Annars blir jag besviken!! :)

Nu ska jag ut pa stranden igen!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens bildgåta:

http://vastertorp.blogg.se/1206352869_dagens_bildgta.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

Jocke

2008-03-25 @ 09:05:22
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Camilla

Avensjuk är jag......kom inte hem för brun bara ;-)

2008-03-25 @ 22:02:48
Postat av: Daniel

Haha du missade ändå våffeldan.....na na na nanana
Det kommer en svinigt bra uppdatering på jennys blogg. Vi har bara varit lite upptagna med allt
ägg-stra kul som hänt i påsk
;-)

2008-03-25 @ 22:29:51
Postat av: tinaina

inte det minsta avensjuk, hur härligt som helt med snö o kalla vindar, såååå härligt att gå omkring i vantar, mössa o tjock jacka....hihi....
Ha det nu redigt bra o som camilla sa, kom inte hem för bruuuunnn så e du söt....

2008-03-26 @ 11:28:48
Postat av: Kikki

Hej Elin! Dina missar sakna dig oxå jätte kelna när vi kommer dit. Men det sköter sig bra. Selma var jätte kinkig första gången för då var theo med, sen nu är inte theo med då ska det kelas. De fick sola lite på balkongen häromdagen :)
Syns nästa vecka! Kram

2008-03-27 @ 08:52:50
URL: http://www.theo06.blogg.se
Postat av: Lotta

Neehdå.. jag är då inte de minsta avis inte ;)

2008-04-01 @ 18:51:36
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0