Sorgligt egentligen..

Precis hemkommen efter en heldag i Tyskland.
Jag är jättehungrig och ändå sätter jag mig vid datorn det första jag gör. Skumt!
Precis som om det har någon mystisk dragningskraft....

Det är styrelsemöte i bostadsföreningen ikväll, men jag har bestämt mig för att inte gå. Orkar inte vara trevlig mot alla tanter och farbröder idag. Det räckte med att en farbror i min trapp står och tittar i fönstret när jag kom hem, såg när jag började lasta ut mina cider-flak och kommer ut enbart för att småsnacka lite, om Tyskland och om att hans son brukar köpa hem öl till honom....dock inte så starka, bara 4,5:or. Det är jättebra lilla gubben, men jag bryr mig faktiskt inte!

Måste ha mat nuuuu!!
Måste bara byta lakan först eftersom min lille mise har kräkt i min säng. Av alla ställen, varför väljer man sängen? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0