Ingen bra helg

Skrattar mycket och jättehögt
Gråter tyst

Så beskrivs en av tjejerna i Ainbusk.
Så hade man kunnat beskriva mig.

Nä, det här har verkligen inte varit en bra helg. Humöret har varit i botten och huvudvärken på topp.
Har inte riktigt vaknat till liv, timmarna har bara flutit iväg utan att jag fått något gjort.
Det är såna här helger man verkligen önskar att man haft någon att dela sin tid med, eller bara någon som tänker på en på det där speciella sättet som man bara kan om man tycker om någon sådär innerligt.

Va en sväng nere i Malmö innan, för att jag skulle till Ikea. Tänkte ju inte jag på, att det var första helgen efter löning och precis hela Skåne också skulle dit. Vände snabbt på parkeringen och körde hem igen.
Och här sitter jag nu, i min soffa med myskläder, där jag suttit (eller legat) ungefär 90 % av den här helgen.
Det bästa av allt: Alfons ligger här brevid och spinner!
Vad skulle jag gjort utan mina älskade katter?

Va vid Bubsis grav innan idag också, i pappas trädgård. Saknar henne jättemycket emellanåt.
Kom att tänka på henne en dag i veckan när jag körde hem från Malmö.
Fällde en tår för min ninis.
Men hon har det bra i ninis-himlen, där hon kan äta hur mycket banan och morötter hon vill!

Kommentarer
Postat av: Kikki

så du fick hämtat honom innan ni åker ändå. när åker ni till thailand?

2008-03-02 @ 21:03:26
URL: http://www.theo06.blogg.se
Postat av: kikki

javisst, kanske daniel kan ta varannan dag eller så så slipper vi köra dit varje dag?

2008-03-05 @ 10:23:42
URL: http://www.theo06.blogg.se
Postat av: Anonym

Elin - vill i ett försök att muntra upp dig bara informera dig om att mitt liv suger så mkt mer än ditt just nu. Eller du ska ockå bli omtaxerad för 2003-2008 och på rättegång, åtalad och i princip redan fälld, för misshandel? :P Pilutta dig, kram!!

2008-03-05 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0