Singel

Jag lever ett enkelt och relativt okomplicerat liv
Och det vill jag fortsätta med, även om det kanske låter lite tråkigt.
Jag vet att jag förr har kunnat vara j*vligt komplicerad, men det har blivit ändring på det nu.
Jag har liksom okomplicerat mig =)

Ibland kan jag känna att jag kommer ha jättesvårt att få in någon i mitt liv
jag har ju varit själv så länge
Samtidigt tror jag att när jag väl träffar någon så kommer det nog inte vara några större problem.
Äh, man ska inte tänka så mycket  Men hur låter man bli att tänka?

Idag har varit en mysig dag. Jag orkade inte ta mig ner till Malmö och gå på kallbadhuset med mamma och Anna så jag gick ner till ån och la mig där och solade istället.
Eftermiddagen tillbringades hos Jenny och Daniel o deras nya lägenhet. Hjälpte dom måla i barnrummet. För jajamensan, de ska få en liten bebis snart! MYS!!

                

Och så en liten följetong på Daniel som tog fotona på sig själv när vi fikade i gräset

   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, rolig bild på min mage! Och på min man... Tack för hjälpen iaf! Kram

2008-06-09 @ 23:26:25
Postat av: Jenny

Haha viöken rolig bild på min mage! Och på min man. Tack för hjälpen iaf! Kram

2008-06-09 @ 23:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0