Jag ger upp

Va är det för fel på mig?
Jag har mitt drömjobb och ändå är jag inte nöjd...
Men jag är trött på att slita ut mig, trött på att stressa för att nån inte fattar att vi ibland behöver en person till...
Trött på att känna att jag inte hunnit med allt jag borde..
Trött på att inte ha råd till annat än bara det där nödvändiga. Trött på att behöva köra så förbannat långt varenda dag. Hade jag kunnat hade jag sålt bilen för längesen. Tänk vad skönt det hade varit att ha ett jobb dit man kunde cykla...Tänk vad mycket pengar man hade sparat....

Idag är bara en sån där dag, en dålig dag...


                                         There is so much more


Kommentarer
Postat av: tinaina

ska vi ut och hitta varsin rik karl? Du en dansk och jag en svensk, eller iallafall en som kan svenska. Förstår ju inte danska.....

2008-06-05 @ 23:44:28
URL: http://tinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0