Rättelse

Efter förra inlägget fick jag en liten kommentar av min käre vän och kollega Daniel. Så jag tänkte jag måste rätta till det här! Jag vill ju absolut inte flytta från er ju, fattar du väl!! Ni är ju det enda som håller mig kvar i Kävlinge. Min plan är ju att bli förste barnpassare ju =)

På vägen hem från träningen idag kom jag på ytterligare en idé. Skulle ju kunna börja träna i Landskrona istället för Malmö. Det är ju bara hälften av resvägen, så då sparar jag en massa pengar där. Och jag kan bo kvar i Kävlinge. För en flytt känns faktiskt riktigt jobbigt måste jag erkänna. Så mycket att fixa och ändra. Vet inte om jag orkar det just nu. Får kolla upp vad Landskrona har att erbjuda i träningsväg.

En förändring måste komma. Funderar på att göra om i vardagsrummet. Det kanske räcker som förändring?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med min käre man om att det inte funkar att lämna Kävlinge. Vi har ju lugnt räknat med dig som barnvakt, och bustant, så då får du ju bo kvar!!!

2008-07-17 @ 11:11:32
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: Anonym

LANDSKRONA??? Är inte det Skånes armhåla?

2008-07-17 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0