In an unhappy place



Winnerbäck var helt underbar igår, som alltid! Önskar man kunde stå där och bara lyssna till hans låtar i evighet. Då känns allt så bra.

Nu är det inte lika bra. Något är fel men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Ingenting känns kul längre. Är så förbannat trött på att bara vara jag....total ensamhet......
Var blir man av om man inte orkar vara i samma rum som en själv längre? Hur gör man då?

Måste härifrån, måste komma bort från allt ett tag.....


                          Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade systeryster. En dag tror jag att allt är förändrat. "Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut" Det är nog det man måste göra, hela tiden. Och aldrig sluta tro. "Människor som tror har en chans", du vet.

2008-07-11 @ 20:32:26
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: Anna Panna

Heeej vännen! Så du har haft en underbar kväll med Winnerbäck.... Mysigt! Lyckades ni ha fint väder och uppehåll? Har ju varit ganska så ostadigt väder denna veckan. Men kvällarna har i och för sig varit ganska bra... Förutom igår då det "pissa" ner...(ursäkta uttrycket)

Har du semester, eller du jobbar liksom jag? Jag jobbar en vecka till, sen semester i 4 veckor =) Så underbart hääärligt det ska bli!!

Snart dags för en dejt tycker jag... Hehe. vad tycker du? Pelle kommer snart hem, så då kan vi väl hitta på nåt skoj allihopa?!



Kraaam på dig

2008-07-11 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0