Vår låt

Hörde just vår låt på radion
Det är lustigt att den fortfarande, efter så många år, är så speciell
Men du var speciell

Den ger mig magont
Jag blir både glad och ledsen på samma gång
Glad för att vi hade det så bra tillsammans
Ledsen för att jag fortfarande i min ensamhet kan sakna dig så det gör ont i hela mig

                                   For the first time I´m not afraid to love
                                   This day was made for you and me
                                   You showed me what life needs to be
                                   You sang to me

Ibland är jag rädd att du var det bästa som nånsin hänt mig....

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Vacker text ha det bra mvh Jessica

2008-02-03 @ 22:58:33
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anna

den låten får till och med mej att tänka på er två.

2008-02-04 @ 17:49:11
URL: http://annapanson.blogg.se
Postat av: lina

nä din knast så tänker vi inte! så här tänker vi: the best is yet to come...

2008-02-04 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0