Fredag

och här sitter jag hemma i min ensamhet.
Fast Pelle var just här och höll mig sällskap en liten stund. Snällt av honom!!

Hade egentligen velat gå ut och äta nåt gott och dricka desto godare men hittade ingen som kunde.
Så här sitter jag nu och uppdaterar min blogg samtdigt som jag lyssnar på musik och tittar på På spåret.
Det gäller att ha många bollar i luften samtidigt =)
Kanske blir utgång imorgon, vem vet?!

Igår, efter en jättegod middag hemma hos Jenny och Daniel, åkte vi hem till Kikki och Johan för att kolla in deras nya hus! Mitt i Saxtorpsskogen! Ett riktigt mysigt hus med stor trädgård! Och jag är imponerad att ni har kommit i ordning så mycket som ni har =) Själv har jag fortfarande inte riktigt kommit i ordning än och jag har bott i min lägenhet i 1½ år!

Nä, nu ska jag upp på vinden och kolla om jag kan hitta något att sälja på loppisen imorgon!!
Ha en mysig kväll allihopa!!


Kommentarer
Postat av: tinaina

va mysigt med loppis. Ska du sälja mycket?

2008-02-09 @ 09:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0