Fredag

Favorit i repris. Den här dagen började likadant som gårdagen. Jag vaknar av min fyrfota vän, går upp, ger henne mat, sätter mig i soffan och kollar på wallander-film och broderar. Enda skillnaden är att jag nånstans däremellan hann lösa dagens korsord i tidningen. Och ta en kopp te.

Min plan för dagen ser ut så här:
* Slappa, slappa, slappa nu på förmiddagen. Finns inget mysigare än en lugn morgon hemma.
* Åka till Malmö och ta en sväng på IKEA med mamma och Anna
* Göra mig snygg och cykla till Lina, för att åka till en av hennes kompisar som har sminkparty. Sen blir det kanske utgång, vi får se.

Tanken var att jag skulle spela squash med älskade brorsan idag också, men eftersom min arm var värsta nåldynan igår värker det lite i den idag.....Gnälligt, jag vet, men det gör faktiskt lite ont =)
Nu ska jag gå och kolla igenom min garderob och se om jag kan hitta nåt snyggt att ha på mig ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Din fyrfota vän, vad gulligt. Snart har du en åttfota vän, eller hur blir det? Två iallafall!

2008-02-22 @ 12:07:27
URL: http://annapanson.blogg.se
Postat av: Daniel

Din gotte -gris-
Piggoletto som vi säger i branchen ! !

2008-02-22 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0