4 dec

Dagen har gått i shoppingens tecken...om det nu finns ett sådant?! =)
Klockan tolv mötte jag Camilla på Väla. Vi gick lite i affärer innan vi satte oss ner och åt lunch. Jag åt en supergod enchilada och blev proppmätt!! De borde verkligen ha vilo-avdelningar på varuhus, med stora sängar, så man kan vila sig en stund efter maten när man ätit så mycket så man inte orkar gå längre. Det hade blivit en hit!!
Camilla övergav mig när jobbet kallade och jag fortsatte shoppingen själv. Lite julklappar fick jag faktiskt inhandlat idag, och det viktigaste av allt, Majas dop-present. Så nu är jag beredd inför lördag! Har till och med köpt uppladdningsbara batterier så att min kamera ska fungera! Kort och gott så är jag nöjd med dagen!

Det blev ett stopp i Landskrona på vägen hem, hos Caroline och Bobo. Fick äntligen se lilla Lova! Eftersom de uppladdningsbara batterierna till kameran behövde lite mer än en timme på sig att laddas upp så blev det tyvärr inga bilder....Ni får helt enkelt tro mig när jag säger att hon var gudomligt söt, som valpar i allmänhet är. Om en vecka blir det pepparkaksbak därhemma, då lovar jag att kameran är med!
Får ju inte glömma att kommentera Bobos gryta, som han stod och gjorde till oss. Den var supergod!!
Inom Bauhaus på vägen hem, vilket visade sig var helt onödigt eftersom stjärnan jag ville ha var slut....typiskt.

Väl hemma bytade jag lakan lite snabbt, satte batterierna på laddning och värmde lite glögg. Första gången i år som jag dricker glögg. Det är ju bara så gott!!
Grät en skvätt (en väldigt stor skvätt!) till Grey´s Anatomy från igår, med en underbar sovandes Selma i famnen.
Så har min dag sett ut. Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka sova lite. Vetekudden är redan värmd i micron och ligger under täcket och värmer upp sängen. Skönt att inte gå och lägga sig i en iskall säng ibland =)
God natt!


Kommentarer
Postat av: Kikki

vad är det för valp?

Har du smakat glöggen med smak av choklad o lime, säger bara MUMS!!!

2008-12-05 @ 08:11:06
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Anna

Javisst! Sticksig finns, vi kan till och med göra det ännu mer speciellt, och stava det med X! Stixig! :)

2008-12-05 @ 12:39:42
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh visst var Greys sorgligt i Onsdags? Jag grät, verkligen grät!

2008-12-05 @ 16:24:48
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0