God morgon

3:e advent idag och bara en och en halv vecka kvar till julafton.
Dags att köpa gran i veckan. Det är Alfons första jul härhemma, får se hur många gånger han lyckas välta granen =) Selma lyckades en hel del gånger när hon var liten!
Den här veckan har verkligen gått i julbakets tecken. Pepparkaksbak med Alvin i tisdag, julgodisbak med Jenny, Kikki och Tina i onsdag, pepparkaksdegsgörande i torsdags, pepparkaksbak med Caroline, Bobo och Anna i fredags och idag ska jag ner till Malmö för att baka lussebullar, knäck, kola m.m. med de bästa d.v.s. mamma, Anna och Anton.Ska bli så mysigt!!

Nu, nästan en hel månad efteråt, kan jag sova på nätterna igen. Du har slutat spöka i mina drömmar. Visst tänker jag på dig men jag har fått lite avstånd till alltihop nu. Vette tusan om jag vågar träffa dig igen....

Nu ska jag resa mig ur sängen, gå och ge katterna mat, tända det tredje ljuset i adventsljusstaken och mysa lite i soffan till Grey´s Anatomy innan jag beger mig ner till Malmö.

Insåg igår att min nästa sovmorgon infaller på julafton.....hemska tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0