Fredagen

Fredagkvällen blev supermysig...och nog den längsta på länge. Klockan blev ju aldrig åtta =)I väntan på Idol gjorde jag och Camilla jättegod middag och dessutom en låt-lista till nyår. Säkert ingen mer än vi två som kommer tycka det är bra låtar =) men oj, vad vi ska dansa!! Det är ju ett jäkla skit att jag ska jobba dagen efter, men jag räknar med att vara trött som tusan!!
Vid halv nio ringde Anna, då var hon hemma från jobbet, så vi körde dit. Jag diskade undan lite hos dem och sen följde vi spänt vem som gick vidare till Idol-finalen. Camilla röstade på Kevin och jag på Alice.
Det blev massa härligt prat!! Varför ses vi så sällan?! Det får bli ändring på det! Men nu ska vi ju i alla fall fira nyår ihop!!
Micke kom hem senare på kvällen, det är en trevlig påg =) Kolla bara:



"Bli inte så butter", så sa Camilla och jag höll på att skratta ihjäl mig! Butter är ett ord som används alldeles för sällan! =)

Nu måste jag hoppa in i duschen. Majas dop idag ju, och jag vill vara fin!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Butter är ett vanligt ord i min vardag :-) Ja vi träffas alldelse för sällan, får bli ändring på det. Flytta hit :-) Ses i kväll gumman :-)

2008-12-06 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0