2:a advent

"Du ser fantastisk ut!"

Inte varje dag man får höra det. Det värmde!
Det blev utekväll i Helsingborg med Camilla igår. Först lite party hemma hos C med alla våra favvo-låtar, som ingen annan än C och jag förstår =) De är ju grymt bra! Lovar att jag ska öva så jag kan sjunga med på nyår!!
Först blev det en snabbvisit på Utposten, sen vidare till danssgolvet på Harrys. Det är mitt nya favoritställe....eller rättare sagt, det kommer på en stark andraplats. Inget slår ju Hipp i Malmö. Såklart.
Där mitt i vimlet träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på några år. Har visserligen tänkt mycket på honom senaste tiden och försökt få fatt i hans nummer, men inte lyckats. Ibland tror jag faktiskt på ödet =)
Hoppas en fika med dig blir av snart!! Har faktiskt saknat dig!

Sist men absolut inte minst, en tanke till Camilla som var tvungen att köra iväg och jobba idag. Tycker lite synd om dig gumman!

Nu ska jag ringa käraste syster

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha ja jag kan ju säga det att var rätt seg i morse när klockan ringde men dagen har i alla fall gått snabbt. Nu ska jag bädda ner mig i sängen med flottig mat, titta på Twilight (förhoppningsvis):-)och bara njuta av söndagskvällen. Hade jätte kul igår gumman. Får bli av snart igen ;-) Puss o kram

2008-12-07 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0