Fredagkvällen!

Så, nu är jag på topp igen =)
Kvällen fortsatte med utgång. Först blev det ciderdrickande på Tycho, sen gick vi vidare till Tages.
Där hade vi döskoj! Jag och Carro sjöng karaoke inte mindre än tre gånger!! För er som känner mig så kan ni nog lista ut vad vi sjöng för nåt. Jodå, Olas Love in stereo och Natalie. Caroline fick välja en gång, då blev det Bryan Adams. Jag hittade äntligen ett ställe som gör goda cosmopolitans, sen att dom var dyra som poker är en helt annan sak.
En kille kallade mig för svårflirtad. Antagligen bara för att jag inte hoppade in i hans famn direkt. Men jag var där och vände en runda =)
Jag hamnade på handikapptoaletten med en tjej från Kävlinge. Vi orkade inte stå i den vanliga toa-kön. Man blir liksom kompis med alla när man är ute. Så där satt jag och kissade med en människa jag överhuvudtaget inte kände. =)
Måste bara säga att det är skönt att man har folk som håller lite koll på en när man är ute. En annan kille (en väldigt trevlig sådan) kom och hämtade mig inne i toakön (igen! det blev många besök där under kvällen) för att berätta att mina vänner var utkastade....Bobo hade råkat hamna i nåt bråk....så sen traskade vi hemåt.

                 



Det här måste bara göras om snart igen!! Jag får väl helt enkelt flytta till Landskrona, så jag kan springa på Tages oftare!!=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Systeryster! Jag ser minsann i dina ögon att du inte är nykter på bilderna! Skärpning :p

2008-08-30 @ 17:56:35
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: Kikki

Hihi Elin du e så söt när du e full!!

2008-08-30 @ 21:23:40
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad har vi sagt om flytt???? Tvinga mig inte att skicka Daniel på dig ;-)

2008-08-31 @ 08:59:38
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0