Det börjar visst bli höst

Jag tror att August börjar trivas hemma hos mig nu. Han hoppar runt på golvet i full fart nu! =) Han har till o med lärt sig att han inte får vara bakom tv-bänken bland alla sladdar, men det är klart, så fort jag går ut ur rummet är han där i ett nafs. Han har blivit väldigt gosig också. Det är nästan som jag kommer sakna honom när han flyttar hem nästa vecka.


Fick ett meddelande av Anna innan idag. Hon och Anton fick tag i en sista minuten-resa till Turkiet så de åkte i lördags. Jäkla fuskisar! Sol, värme, bad, kortspel! Nädå, jag är inte ett dugg avundsjuk.....
Och än en gång kom längtan efter att bo nån annanstans.

Mamma har varit här idag. Mysigt med lite sällskap. Följde henne till stationen innan och när hon hoppat på tåget passade jag på att gå en liten runda. Jätteskönt!


Du går nertryckt i två alldeles för grova skor, det börjar visst bli höst,
men den är aldrig riktigt lika grym och svartvit som man tror.

Fönstret i vardagsrummet är öppet och det blåser riktiga höstvindar in på mig. Kan inte låta bli att tycka det är lite mysigt med de mörka kyliga kvällarna. Precis som alla andra årstider har den sin charm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0