Tisdag

Bara tvungen att slänga in ett snabbt inlägg här innan det är dags för sängen och min bok.
Idag skulle jag försöka mig på att baka Tinas goda foccacia-bröd. Och visst, jag fick ihop det, men det blev inte alls lika gott som hennes. Jag måste helt enkelt vara med när du bakar det nångång, Tina! =)
Det känns att man tränade igår, har grym träningsvärk i magen. Men det är skönt, det ska kännas att man har tränat!!

Har kollat lite på kameror. Måste ju köpa en ny snart innan min gamla lägger av helt. Vad sägs om den här?

Jag tycker i alla fall att det är en ypperligt fin färg på den =)
Den är dessutom rättså billig! En fynd med andra ord!!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Vi ska oxå köpa ny kamera. Får jag bestämma blir det en rosa men vet inte om johan e så glá för det :)

Mmmmm tinas mumsiga bröd!!

2008-08-13 @ 12:46:59
Postat av: tinaina

tror säkert dina bröd blev jätte goda, men klart vi kan baka dom en dag =0). Å kikki ang kameran, säg att du beställde en svart o så fick du en rosa, lika bra o behålla den e ju såå tradigt att behålla på o byta o så....=0)...

2008-08-15 @ 18:21:54
URL: http://tinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0