Onsdag

Idag är jag trött och då menar jag jättetrött!!
Det har varit fullt upp på jobbet idag. När jag kom imorse var där 27 grisningar!! 27!! Fattar ni hur många grisar det är??Över 300 st!! Och jag slipade tänderna på ungefär 275 av dom. Det är 2200 tänder! Sen var jag lite trött i armen och Jessika var snäll och tog dom sista 6 kullarna. Tack, tack! =)

Hade mat kvar sen igår, så det fick bli det till middag. Lite sallad o pasta. Försöker verkligen skärpa mig med maten nu. Semesterkilona måste bara bort. Men det är inte så lätt när min käre vän och kollega =) Daniel köper choklad ena dagen och pizza den andra. Men jag har lyckats hålla mig!!
Idag var det möte i källaren med bostadsrättsföreningen. Det ska göras nåt arbete med våra vattenrör, så det var lite information angående det. Tradigt till tusen, men som tur var varade det bara en halvtimme.

Imorgon börjar vi klockan sex, så jag ska faktiskt krypa ner i sängen redan nu och läsa lite. Kommer säkert somna på en gång =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och Daniel som ändå ska bli pappa.-...man kunde ju tro att han vore mer ansvarsfull än att försöka locka ner dig i skiten emd honom ;-)

2008-08-14 @ 15:32:57
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0