Måndag

NHK 735
Varför fastnar vissa saker hos en?
På samma sätt som vissa personer aldrig glöms bort hos mig
Du  är en sån....


Första dagen på jobbet. Jag hade lite tur idag och fick en liten mjukstart. Bara tre grisningar. Det var skönt att vara tillbaka! Så nu har jag en sak mindre att fundera över, jag ska bli kvar i Böketofta. Nu är det bara en mängd andra saker som ska ordnas upp....

Det blev spinning och core idag tillsammans med Tina i Landskrona. Funderar på om jag ska börja träna där. Nackdelen är ju, även där, att det är en bit att köra. Tar nästan 25 minuter. Men jag har inte bestämt mig än. På torsdag blir det i alla fall spinning och styrka.
Jag har lovat mig själv att inte äta godis mer, inte förrän till jul. Måste verkligen bli av med semesterkilona nu, och gärna några fler.

Tillbaka till CSI

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha! Det registreringsnumret minns jag med. Och så finns det ett till som jag aldrig glömmer. Det är märkligt.

2008-08-11 @ 21:35:08
URL: http://annapanson.blogg.se/
Postat av: jessika

uhummm du... därför de blev så ont om bröd bjudet dan efter??? hörde inte alls nå prat om de mer sen kom jag på nu!! :)

2008-08-17 @ 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0