20 veckor till julafton

och bara 4 dagar kvar på min semester, sen är det tillbaka till vardagen igen.
Jag hade lätt kunnat vara ledig en vecka till.

Eftersom det var så soligt i morse följde jag med Anna ner till pappa för lite solning i trädgården. Den planen funkade inte speciellt bra, för det blev molnigt nästan så fort vi kom till Malmö. Efter storhandling på Maxi till pappa satte jag mig med mina foto. Hjälpte Gullemums (alias Oliver) med tack-korten från hans student. Så det har blivit lite pyssel idag med. Kul!
Jag har dessutom kommit på att jag har blivit av med lite foto som jag är helt säker på att jag har framkallat. Så nu måste jag leta igenom hela lägenheten. Nånstans måste de ju vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0