080808

Dagen började inte lika bra som den gjorde igår. Var seg som tusan när jag vaknade.
Men nu är datorn igång, jag har läst nån sida i min bok, fått höra Feel good på radion och fått i mig ett glas Proviva nypon. Så nu är jag fit for fight! Okej, nästan i alla fall.....

Det var sååå nära att jag skickade ett meddelande till dig inatt.
Men sen kom jag på att du inte finns där för mig längre, att du inte gjort det på väldigt länge.
Att du har ett nytt liv nu, tillsammans med henne. Medan jag stretar på som vanligt i mitt liv...
Fast innerst inne vet jag att om jag hade ringt så hade vi kunnat prata på som vanligt. Där är något kvar mellan oss.
Du kommer alltid att vara speciell för mig. Det tror jag att du vet också.

Längtar som bara den till ikväll. Då är det drinkkväll med Tina som gäller!! Vi ska börja kvällen med grekisk sallad och förhoppningsvis Tinas goda hembakade bröd och såklart lite vin. När tiden är rätt och vi är färdiga tar vi tåget upp till Helsingborg och sätter oss på något trevligt ställe, kanske äter nån god efterrätt och beställer goda drinkar. Cosmopolitans!  Yummie!! =)
Har försökt leva så snålt som möjligt denna veckan bara för att ha råd att köpa drinkar ikväll! =)
Den stora frågan är bara vad tusan man ska ha på sig. Eftersom jag fortfarande inte har köpt mig nya jeans så får det nog bli mina svarta byxor. Men vad jag ska ha till.....ja du....jag kommer väl på nåt. Hade verkligen behövt köpa mig lite nya kläder!!
Nu, tillbaka till min bok en stund innan det blir frukost.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh.. det låter som en himla trevlig kväll det där! Ta några goda drinkar för mej.. det förtjänar vi nu när vi båda har varit så flitiga :)

2008-08-08 @ 14:53:30
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0