Tisdag

Dagen igår var piss...rent ut sagt...verkligen...
Trött efter lördagen, mensvärk och gyltor och suggor som inte vill ta hand som sina små som bara magrar av mer och mer. Då blir man ledsen.
Och tack vare en gylta som vägrade gå framåt utan istället backade rätt in i mitt lår samtidigt som jag skulle putta fram henne fick jag ont i höger lår och haltade resten av kvällen. Vilket betydde att det inte blev någon linedance för mig. Men hem till Malin blev det ändå. Hann till och med följa med och hämta Alvin på dagis! Mys!
Redan vid åtta kände jag mig sovetrött och körde hem och jag låg i sängen kvart över nio. Snacka om trött!

Idag har varit en mycket bättre dag. Solen har skinit, smågrisarna börjar ta sig igen och mitt lår gör inte lika ont.
Och ovanpå alltihop har jag ätit tacos till middag, hur gott är inte det??

Nu är det deklarerings-time och betala räkningar-time.....


Tack alla för i lördags! Det blev en rolig kväll!!
Så rolig att jag när jag på söndagen pratade med mamma i telefon tappade rösten flera gånger och insåg att det var för att jag skrattat så mycket kvällen innan!
Det är för att jag har underbara vänner som får mig att skratta!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0