Tidig måndagmorgon

Jag har fortfarande inte fått rätt på tiden efter Thailand än.
För om jag hade det, så borde jag sova nu.
Men istället vaknade jag 18 minuter över 5 och kände mig pigg.

Så nu sitter jag här i mörkret i min soffa med datorn i knät bara för att få tiden att gå.
Daniel kommer och hämtar mig kvart över sex som vanligt.
Det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka till jobbet igen. Träffa alla grisarna igen!
Daniel berättade för mig i lördags att sugga nummer 13 faktiskt står i box 13. Det är coolt tycker jag.
Ibland krävs det inte mycket för att göra mig glad. =)

Jag har nog bestämt mig för hur jag ska göra för att få det här bättre.
Ska bara räkna lite till på det. Och gå på ett pass på friskis & svettis för att se vad dom har att erbjuda.
Om jag nu inte kan bo i Malmö ska jag göra det bästa av det ändå och vara där så mycket jag kan ändå =)
Jaja, jag får spåna vidare lite innan jag bestämmer mig!

Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

05:18. Precis då jag vaknade igår! Coolt.
Vet du, jag har en idé. Vi flyttar hela ditt jobb ner närmare Malmö, och så tar vi ditt hus med alla sura pensionärer och kör det till Malmö, och så ställer vi det ungefär granne med mitt hus!
Så är allt löst. Systerkväll varenda kväll, jag är SÅ smartb :)

2008-04-07 @ 08:38:59
URL: http://annapanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0