Sovit bort halva dagen

Jennys fest igår var verkligen jätterolig!! Tack så mycket!!
Jag var hemma vid två inatt. Vaknade redan halv åtta imorse och var rätt så pigg så jag började läsa lite.
Kände att jag behövde sova lite till så jag somnade om. Och gissa när jag vaknade??? Jo, kl ett!!!
Halva dagen har jag sovit bort.....typiskt!

Min plan för dagen var egentligen att köra ner till Malmö. Hittade ett par skor igår som inte fanns i min storlek på center syd, men som fanns nere i Malmö. Sen tänkte jag passa på att träffa Alvin som man inte har sett på över två veckor nu ju.
Men jag orkar nog inte köra ner idag. Ska ju ändå ner till Malmö imorgon och ytterligare en dag i veckan. Det får räcka. Ska fixa här hemma lite idag istället, dammsuga, putsa fönster, plantera om blommor.

Frukost-tajm! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0